Waar let je op bij een nieuwe website?
13 april 2015
Onze jongste held
16 april 2015

Een adelaarsnest met superhelden

In dit blog vertellen we meestal welke waarde we toevoegen aan onze opdrachtgevers. Deze keer mag ik een blog over onszelf schrijven. Dit jaar vieren we dat  onze voorouders vijftien jaar geleden startten als “internetadviesbureau”. Een tijd waarin niemand nog van Facebook had gehoord, Google nog in de kinderschoenen stond  en we verbinding zochten met het internet via een inbelmodem. Een tijd waarin we websites met de hand van A tot Z maakten en we de eerste stappen zetten om een eigen CMS te ontwikkelen.

Een tijd waarin de eerste jonge helden bij ons kwamen werken, die vaak hun opleiding combineren met hun werk voor ons. Dat mes snijdt aan twee kanten: High Attention maakt gebruik van hun jeugdige overmoed en de collega’s krijgen volop de kans hun persoonlijke ontwikkeling mee te maken binnen een creatieve omgeving. Samen volgen we de nieuwste ontwikkelingen en maken die dienstbaar voor onze opdrachtgevers.

We weten ook dat onze jonge superhelden na verloop van tijd weer uitvliegen en daar helpen we ze graag bij. Met gepaste trots kijken we terug naar de mensen die bij ons een start wilden maken en nu mooie banen bij mooie bedrijven hebben, voor zichzelf zijn begonnen of toch de stap hebben gezet om verder te gaan studeren.

In vijftien jaar maakt een bedrijf, naast veel hoogtepunten, ook de nodige dieptepunten mee. Om een bedrijf in zo’n dynamische omgeving te laten functioneren moet je soms besluiten afscheid te nemen van mensen die je persoonlijk waardeert, maar die niet in hun kracht komen. Het went nooit. De periode 2010-2012, waarin de crisis keihard toesloeg en we ternauwernood konden overleven was ook een periode waar de stress het vaak van de lol won.

We hebben de grote veranderingen in de branche gevolgd. In 2008 hebben we de keuze gemaakt om, naast techniek, de websites van onze klanten onderdeel van hun marketingstrategie te maken. Websites zijn inmiddels onderdeel van digitaal- en analoog marketingweb. Door de combinatie van techniek, marketing, identiteit en implementatie  bereiken we voor en met onze opdrachtgevers het beste rendement.

In 2015 is High Attention een echte netwerkorganisatie, waar collega’s, opdrachtgevers en partners in wisselende samenstelling de mooiste projecten maken, nog steeds met de focus op gezamenlijk resultaat. Dit jaar breng ik, als oudgediende “held” van de club, een ode aan onze jonge superhelden. Aan hun creativiteit, hun enthousiasme, hun doorzettingsvermogen (en soms het gebrek daaraan), hun briljante ingevingen en hun bereidheid om alles te doen om alle producties van een Happy End te voorzien.

Erik Camman

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *