Is uw website “mobiel” genoeg voor Google?
11 april 2015
Een adelaarsnest met superhelden
13 april 2015

Waar let je op bij een nieuwe website?

Soms komt een branche negatief in het nieuws en kunnen we er toch collectief ons voordeel mee doen. In een uitzending van Tros Radar op 13 april werd websitebouwer Flexper aan de schandpaal genageld. Gekoppeld aan een paar tragische voorbeelden van ondernemers die zich opgelicht voelen krijg je de indruk dat Flexper stevig misbruik maakt van de onbekendheid van de gemiddelde MKB-ondernemer met digitale communicatie.

We gaan ons niet mengen in de zaak tussen Flexper en zijn (boze) klanten. Wie de interviews van Radar ziet krijgt de indruk dat Flexper een betere jurist dan webbouwers in dienst heeft. De uitzending leverde, naast hopelijk wat meer bewustzijn, ook een stukje met waardevolle tips van Jasper Verbunt (Red Kiwi) op waar u als opdrachtgever uw voordeel mee kunt doen als u zich op internet begeeft. We delen ze graag met u. Mocht u daarna willen sparren over uw nieuwe website dan zijn wij HIER bereikbaar voor een GRATIS consult.

Klik hier om de aflevering van Radar terug te kijken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *