Extreem eerlijke marketing werkt!
1 september 2015
Content is king
23 september 2015

And the Oscar goes to………

Dit wordt een blog dat niet voldoet aan de vuistregels voor goede blogs (dat u het maar vast weet). Een goed blog benoemt namelijk een manifest probleem van de doelgroep en geeft daarna een oplossing. Niets van dat alles, want ik ga in dit blog mijn collega’s en partners eens zonder scrupules in het zonnetje zetten voor het mooie businessevent dat ze hebben georganiseerd, dus het wordt meer een soort van oscaruitreiking.

Onze regisseur en eventmanager Brigitte Kramer kunt u rustig bellen als u voor uw bedrijf of klanten een passende oplossing zoekt. Vanuit de opdracht om een showcase voor onze events te maken heeft ze voor ons en vijftig van onze relaties een middag/avond neergezet die klonk als de spreekwoordelijke klok.

Perspexo-collega Annegien Blokpoel zorgde voor de inhoud met haar bijdrage “Maak je bedrijf meer waard”. Het is zo’n presentatie die je nog eens laat nadenken over de plaats die je onderneming inneemt en niet in het minst over de vraag welke plaats jezelf in een onderneming hebt.

High Attention marketingcollega Jasper Camman (enige gelijkenis is volgens zijn moeder niet geheel toevallig) zette zich over zijn spraakgebrek heen en presenteerde voor het eerst de High Attention Salesmachine, een tool die uw verkoopkosten kan halveren of uw omzet kan verdubbelen.

Markus Rooijakkers heeft ons gezelschap verrast met een Citytrip waarbij we in selecte groepjes elkaar beter leren kennen. Kosten nog moeite gespaard, er was zelf een brugdek opzij gelegd om de route lang genoeg te maken.

Naast deze winnaars gaan de vetlederen medailles van verdienste ook naar: Bart Verburg (Alfreds) voor een perfecte verzorging, Steven Loos voor de technische ondersteuning, Peter Kwanten (Quantasie) en Bert Heemskerk (niet van de Rabo) voor het filmwerk, Michel van Grinsven voor het googelen en collega’s Eric Neeteson (zonder streepje) Lemkes, Janneke (met streepje vòòr) Van Meenen en Monique Dagevos voor het verzorgen van als die kleine, belangrijke dingen als formulieren, kaartjes en de ontvangst van onze gasten.

De liefste opmerking van de avond kwam van één van onze gasten, die verrast tegen me zei: ”Wat leuk, ik wist niet dat jij ook bij High Attention werkt. Welke rol heb je daar eigenlijk?” Naast alles wat een perfect evenement neerzette was dat de opmerking die me leerde dat ook ik inmiddels de kunst van het loslaten begin te beheersen. Dank aan alle aanwezigen voor een geslaagd event!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *