#durftevragen
17 december 2015
Merry Christmas
22 december 2015

Gezocht: Junior accountmanager Webservices (m/v)

Ben jij de junior accountmanager die nieuwe opdrachten kan scoren, de wens van onze klanten kan vertalen naar een goed projectplan en zich gaat ontwikkelen tot een commerciële superheld? Pas jij binnen het team van High Attention De Klantenfabriek? Neem contact op met Monique en kom ons team versterken.

Als junior accountmanager Webservices ben je actief bezig met het genereren van nieuwe klanten.  Dit betekent het inventariseren van de behoefte van de klant en dit vertalen in een voorstel. Hiervoor zal je, na de inwerkperiode, zelfstandig offertes opmaken. Offertes/aanvragen zullen vaak website gerelateerd zijn, maar door jou commerciële en proactieve houding kun je prospect ook interesseren voor onze andere (online) diensten.

We verwachten een positief ingestelde collega die targetgericht werkt, stressbestendig en  commercieel gedreven leeft, ademt en werkt. Je bent op zoek naar succes en sales is helemaal je “ding” en je enthousiasme voor onze producten is aanstekelijk.

Je verantwoordelijkheden:
– Leads genereren en (telefonisch) benaderen;
– Verzorgen van (maatwerk) offertes;
– Follow up offertes;
– Aftersales verzorgen;
– Informatieaanvragen van prospect beantwoorden;
– Afspraken maken.

Functie eisen:
– MBO/HBO werk- en denkniveau;
– Je beschikt over een commerciële drive en bent resultaat gedreven;
– Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
– Je beschikt over een sterke overtuigingskracht;
– Kennis en interesse in websites (techniek/content/marketing) is een pre.

Wat wij bieden:
– Een uitdagende baan in een professioneel en gemotiveerd team;
– Full time dienstverband;
– Marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden en bonusregeling.

Bedrijfsprofiel

HighAttention verbetert het rendement van de acquisitie van onze opdrachtgevers. Dat doen we in eigen huis met jonge honden die nieuwe verrassende invalshoeken kiezen.

Webdesign is voor HighAttention een zeer belangrijke pijler in het opbouwen van het imago van een bedrijf.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *