Waar vraag en aanbod elkaar ontmoeten in de 21e eeuw
2 februari 2016
Kilimanjaro 2016 | High Attention naar de top
12 februari 2016

Bij ons zijn ze heet, heter, heetst

Leads bedoel ik. En daar kunt u vast niet genoeg van hebben. Dacht ik zo.

Bedient u een markt waarbij het niet mogelijk of erg kostbaar is elke suspect te laten benaderen door uw salesorganisatie dan is de SalesMachine van High Attention Klantenfabriek een buitengewoon nuttige tool. U bereikt hiermee een grote groep potentiële klanten toch persoonlijk door de gepersonaliseerde nieuwsbrief en zonder dat u daar enige verdere inspanning voor hoeft te verrichten, leveren wij de hot leads aan.

Het werkt als volgt

Een database wordt zoveel mogelijk gekwalificeerd op basis van criteria zoals branche, aantal werknemers, regio maar ook op naam van de contactpersoon, juiste functionaris en als laatste, erg belangrijk, persoonlijk e-mailadres maar dat is pas het begin van het proces.

Samen met u wordt er een propositie bepaald. Hoe duidelijker het ‘what’s in it for me,’ hoe groter het succes. Dit is eigenlijk het belangrijkste ingrediënt van het hele leadproductieproces. Voeg daar andere ingrediënten aan toe zoals een ‘call to action’ en enkele echt interessante artikelen die van toegevoegde waarde zijn et voila; een nieuwsbrief die gestuurd kan worden aan het gekwalificeerde adressenbestand.

De open- en clickrates van de verstuurde nieuwsbrief worden nauwlettend in het oog gehouden en de prospects die daaruit voortkomen worden persoonlijk benaderd voor het maken van een afspraak.

Je zou je vingers er bijna aan branden! Zo heet zijn die leads. Interessant toch? In het filmpje wordt dit productie proces gevisualiseerd.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *